Так, а яка все таки мета розробки? Хочете продавати? Опишіть нішу яку має зайняти пристрій і орієнтовну ціну, може більше буде зацікавлених.
Темы в форуме
Новые сообщения
-
09-сен Самодельная внешняя звуковая USB карта для замеров. Пока теорети...
-
22-авг Вариант блока питания
-
25-июн Устройсво включения усилителя по триггеру и от подачи звука.
-
14-июн Переключатель усилителей и колонок со стрелочками ET30 VU Meter ...
-
25-май Интересный фонокорректор AIYIMA T3 PRO под ММ и МС
-
19-май Чем занять глаза во время прослушивания музыки.
-
22-апр БП для стрімера
-
08-мар Система Dirac Live
-
07-мар А если подключать акустику обычным медным кабелем 220?
-
11-фев Силиконовые кольца...Зачем?
-
10-фев Вплив регулятора гучності на якість звуку
-
04-янв Делитель для измерений усилителя мощности с помощью звуковой карты
-
01-янв Дешевый кабель 220В спалит твой усилитель а дорогой сделает тебя...
-
22-дек Цифрова обробка звуку (DSP)
-
16-дек Самодельный измерительный микрофон
Новые темы
-
09-сен Самодельная внешняя звуковая USB карта для замеров. Пока теорети...
-
24-июн Устройсво включения усилителя по триггеру и от подачи звука.
-
11-июн Переключатель усилителей и колонок со стрелочками ET30 VU Meter ...
-
25-май Интересный фонокорректор AIYIMA T3 PRO под ММ и МС
-
18-май Чем занять глаза во время прослушивания музыки.
-
01-апр БП для стрімера
-
07-мар Система Dirac Live
-
10-фев Силиконовые кольца...Зачем?
-
08-янв Вплив регулятора гучності на якість звуку
-
04-янв Делитель для измерений усилителя мощности с помощью звуковой карты
-
12-дек Самодельный измерительный микрофон
-
20-ноя Дешевый кабель 220В спалит твой усилитель а дорогой сделает тебя...
-
09-авг Эквивалент нагрузки для измерения усилителей
-
19-май Китайские кабели(Хорошие), стоит ли брать?
-
18-май Вариант блока питания
Наш youtube Наш инстаграм ☝ Сказать спасибо! Правила форума
Цифрова обробка звуку (DSP)
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Легким рухом руки 24-портовий світч перетворюється в аудіопроцесор 2/4
2 входи, 4 виходи, всі вони балансні. Кожен канал налаштовується індивідуально - рівень входу, зріз частоти знизу, зверху, порядок фільтра(Баттерворта, Лінквіца-Райлі) від 12 до 48дБ/окт, гейн, фаза, джерело (вхід 1, 2, 1+2 пополам, відкл), затримка. Можна робити крутий кросовер в довільній конфігурації, наприклад, два саби + два топи; саб, мідбас, два топи; 4 смуги. Всі налаштування зберігаються у пам'яті. Керування одним енкодером)
Клацання і пукання при ввімкненні/вимкненні відсутні.
В перспективі - 15-смуговий графічно-параметричний еквалайзер, лімітер/компресор загальний та на кожен вихідний канал.
п.с. нижній "світч" - то підсилювач 2*200Вт (подвійне моно), також власна розробка
п.п.с. записував на китайський смартфон, на внутрішній мікрофон, а він, собака, дискретизує аудіопотік у відео частотою 22050гц, тому без бріліанса
- Dj Maxim Slim
- Почетный пользователь
- Сообщения: 171
- Стаж: 2 года 9 месяцев
- Репутация: 44
- Откуда: Харьков
- Аудио система: Студийные мониторы
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
некоторые супер ушастые звукари слышат цифровость в подобных решениях. Так же хаят Адау как бюджетное решение с бюджетным звуком. С уважением.
https://www.youtube.com/watch?v=WIaFLxF6thc
https://www.youtube.com/watch?v=WIaFLxF6thc
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Чують, чи думають що чують це 2 великих різниці. "Спеціалісти" на відео сумнівні, або гроші за рекламу відпрацьовують, особливо той якому стоячи за АС "хорошо звучит", хоча цей що перд моніторами, так впевнено нище твітера сидить, не знаю що він так хоче почути, можливо інтерференцію між твітером і вуфером)Dj Maxim Slim писал(а): ↑23 апр 2023, 23:33 некоторые супер ушастые звукари слышат цифровость в подобных решениях. Так же хаят Адау как бюджетное решение с бюджетным звуком. С уважением.
https://www.youtube.com/watch?v=WIaFLxF6thc
Самі АС я би моніторами не назвав, коробка з динаміками звичайна. На сайті навіть АЧХ до них нема. Твітер 20мм і мідбас 8 дюймів звести без хвилевода і назвати це моніторами як мінімум самонадіяно. Порти фазоінвертора біля твітера і вугли в 90 градусів, це мабуть така боротьба с дифракцією у них, щоб звук був більш моніторний.
Судя чи з їхніх розмов про тональний баланс, румкорекцію вони не освоїли і про цільові криві не чули.
Короче у відео прекрасно все, висновків, по темі треду, з нього можна зробити ніяких.
- Justas*
- Гуру электроники☆☆☆☆
- Сообщения: 1705
- Стаж: 2 года 11 месяцев
- Репутация: 999
- Откуда: Украина
- Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Где в этом рекламном видео хаят Адау?Dj Maxim Slim писал(а): ↑23 апр 2023, 23:33 некоторые супер ушастые звукари слышат цифровость в подобных решениях. Так же хаят Адау как бюджетное решение с бюджетным звуком. С уважением.
https://www.youtube.com/watch?v=WIaFLxF6thc
Я такие ФИ на коленке делаю, из водопроводных труб. Самое дешёвое решение.Самі АС я би моніторами не назвав, коробка з динаміками звичайна. На сайті навіть АЧХ до них нема. Твітер 20мм і мідбас 8 дюймів звести без хвилевода і назвати це моніторами як мінімум самонадіяно. Порти фазоінвертора біля твітера і вугли в 90 градусів, це мабуть така боротьба с дифракцією у них, щоб звук був більш моніторний.
Сзади пространство ого-го! Зачем для мониторов ближнего поля порты спереди? Чтобы СЧ мусор лучше было слышно?
Ящик действительно по топорному сделан. Миды утоплены в переднюю панель (что в общем то не так важно). А вот на ВЧ важно, но фланец пищалки не заподлицо с баффлом, выпирает. Думал показалось, ан нет Зачем я вообще эту дичь смотрел?
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Ну справедливості для, скажу, що порт спереду в студійній акустиці це поширене явище. Для ближнього поля, так простіше акустику ближче до стіни ставити, якщо місця обмаль, у великих моделях для того щоб в стіну простіше було встроювати, хоча для Дженелеків деяких є коробка спеціальня в яку ставиться монітор, а все разом уже в стіну. Але на відео випадок абсолютно трешовий)
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Зняв 20-хвилинне відео з "натуральними випробуваннями" одного із варіантів використання - трисмугової акустичної системи. Так сталось, що "топи" 12" та нормальний підсилювач вдома, а саб 15" - на роботі, тому попідкладав те, що під руку попалось.
Писалось на внутрішній мікрофон китайського смартфону. Все ніяк не дістану з коробки та не підключу студійний конденсаторник та процесор dbx 286a, який вже кілька років припадає пилюкою на стелажі. Та все ніяк не почну писати сценарії Час лише є на експромт.
Писалось на внутрішній мікрофон китайського смартфону. Все ніяк не дістану з коробки та не підключу студійний конденсаторник та процесор dbx 286a, який вже кілька років припадає пилюкою на стелажі. Та все ніяк не почну писати сценарії Час лише є на експромт.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Багатьох, як і мене, цікавило питання затримки проходження сигналу в цифровій обробці, а саме час на оцифрування, процессінг та відновлення до аналогового сигналу. Забігаючи наперед, скажу, що хвилюватись з цього приводу не варто - загальна затримка склала трохи більше мілісекунди, що еквівалентно 37 см проходження звукової хвилі в звичному нам акустичному середовищі.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Ваші навички в програмуванні МК мене вражають, але дозвольте висловити своє бачення проблематики застосування ДСП в активних системах домашнього використання.
По суті, у кого є комп'ютер, у нього вже немає особливих проблем на швидку руку запустити активну АС, прикупив багатоканальну звукову карту і кілька УНЧ. За допомогою спец софта багатоканальна аудіокарта розбивається на багатосмугову карту і вуаля, ми маємо активні АС. Далі вже самим софтом налаштовуємо потрібну нам АФЧХ АС та радіємо результату. Так ось, мені здається на сьогоднішній день, основна проблема будь-яких активних АС з ДСП, це не знайти потрібний ДСП, а знайти прийнятний шлях зведення АС. Я для своїх потреб зібрав собі триканальний цифроусь із ДСП на борту і на його основі зробив цифроатківну АС для прослуховування у ближньому полі. Так ось, коли я почав зводити цю АС, я дуже довго і нудно перебирав різні варіанти поділу смуг та корекції АЧХ, скажу відразу, на слух такі речі не робляться, обов'язково потрібен мікрофон і застосування стороннього софту для отримання потрібних параметрів еквалайзера в адау. Само собою потрібні базові знання щоб отримати будь-який осудний результат, якщо просто тикати пальцем в небо то результат буде плачевний. Весь секрет як звучить АС закладений у тому, як її звели, само собою, якщо сама АС зібрана на нормальних динаміках і корпусі. Найголовніше, що я хочу донести, це те, що весь функціонал сигма студіо не вдасться засунути в МК, а це в свою чергу дуже сильно обмежує досягнення позитивного результату. В першу чергу, для отримання позитивного результату архіважлива автоматична еквалізація отриманої на підставі виміряної АЧХ, це робиться всередині сигма студил за допомогою автоекью, так само для любителів КІХ корекції АЧХ застосовують зв'язку програм ReFaz і REW для отримання коефіцієнтів які потім потрібно завантажити в ДСП. Потім, застосовуючи БІХ фільтри для поділу смуг ми автоматично маємо проблему з крученням фази, для деяких динаміків це не вилазитиме боком, а на деяких буде вилазити боком, тобто на тих динаміках, які погано один з одним співаються в зоні спільної роботи, оптимальніше вже застосовувати поділ смуг за допомогою КІХ фільтрів високих порядків, що дуже легко реалізується за допомогою сигма студіо т.к. в ній є ці фільтри, і їх навіть не потрібно розраховувати, вона сама все зробить. Іноді люди хочуть коригувати фазу АС для здобуття панча. Загалом чого я хочу сказати в цілому, те, що ви реалізували можливість автономного налаштування частоти розділу і добротності кроссовера, це круто в цілому з боку людини, яка слабо розуміється на програмуванні, але чисто з прагматичного боку, це не дозволить звести АС тією мірою в якій це потрібно робити. Ви витрачаєте час на реалізацію тих функцій, які вже є в сигма стуіо, і як не крути, але щоб звести АС потрібно застосовувати сторонній софт і комп'ютер або ноутбук, тому немає потреби напружувати МК т.к. при необхідності комп'ютера немає проблем запустити сигма студіо і загнати потрібні параметри в дсп за допомогою самої студії.
Наприклад, ті ж усі з дсп для автомобіля вже мають софт на смартфоні для налаштування багатоканалу, тобто ваш задум вже не може конкурувати з можливостями Китай прома на програмному рівні. На мій погляд немає потреби напружувати МК, залиште йому якісь сервісні функції для обслуговування ДСП і пидсилювачів, і зробіть порт для адау щоб людина могла підключатися до плати за допомогою сигма студіо, і тоді у вас з'явиться більше часу для наступних идей. Але загалом знову ж таки, вже зараз Китай продає налагоджувальні плати ДСП з АЦП та ЦАП на борту, чи є сенс із ними конкурувати у цьому плані, я не знаю, вирішуйте самі. Але чим довше ви будете витрачати час на розширення функціоналу своєї витівки на МК, тим більше ви відставатимете від піонерів цього напрямку, серйозні контори вже давненько випускають ДСП з налаштуванням АЧХ по мікрофону, думаю скоро і китайці підтягнуться і здешевлять цей напрямок, ви не зможете реалізувати таку функцію на МК, інша справа якщо ви почнете писати софт для смартфонів і використовуючи можливості смартфона зможете налаштувати ДСП так, щоб АС видавала хороший звук, то тоді у вас є великий шанс зацікавити якогось споживача, в іншому випадку інтерес буде прагнути до нулю т.к. вже є альтернативи, що серійно випускаються.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
До речі, я рівняв НЧ смугу КІХом і БІХом, різниці на слух не почув. Тому я відмовився від КІХ корекції АЧХ в НЧ діапазоні, тим самим я зменшив затримку, що дозволило без особливого напруження дивитися фільми на комп'ютері.
Та й загалом як зрозумів, немає особливої різниці яким фільтром зроблена корекція АЧХ, тобто БІХом або КІХом, набагато більше на кінцевий результат впливає те, як було отримано опорну АЧХ і те, яке згладжування було застосовано для цієї АЧХ. На мій досвід КІХ просто простіше вирівняти вимірювану АЧХ в лінію ніж БІХ, тобто КІХ має як би більшу гнучкисть ніж БІХ, але в цілому вплив на кінцевий результат більше залежить від кінцевої АЧХ в зоні прослуховування, яка, до речі, не повинна бути в лінію по всьому спектру частот.
Я взагалі в своєму випадку дійшов висновку що вирівнювати АЧХ НЧ ланки яка працює від 40Гц до 300Гц в моєму випадку непотрібно, я лише трохи притиснув БИХом стояк кімнати на 120Гц і розширив діапазон роботи НЧ динаміка в бік 40Гц, причому раніше я НЧ гоняв від 30Гц, але в результаті відмовився від цієї витівки, вдувати в динамік купу мощі заради слабкого чутного ефекту я подумав надмірністю. Так само в моєму випадку на кінцевий результат відчутно впливає те, яким фільтром діляться смуги, на мій слух КІХ поділ смуг вносить менше каші ніж БІХ поділ смуг, тому я зупинився на КІХ поділ смуг. У результаті у мене КІХ поділ смуг, БІХ корекція АЧХ НЧ ланки і КІХ корекція АЧХ СЧ і ВЧ ланки, КІХом я рихтанув СЧ і ВЧ тільки заради того, що він дає більш рівну вимірювану АЧХ в зоні прослуховування і не більше. Згладжування АЧХ в REW я застосовував психоакустичне, що на мій слух більш оптимальне. При цьому зауважу, що АЧХ НЧ я не вирівнював у пряму, я вирівнював АЧХ СЧ і ВЧ в пряму, НЧ ланку практично в ручну довелося зрощувати з СЧ т.к. автоматична корекція дуже утруднена т.к. для вимірювань у зоні прослуховування сильно заважає кімната і АЧХ НЧ ланки довелося отримувати в ближньому полі, потім зрощувати її з СЧ ланкою і далі вносити ручні поправки АЧХ в зоні прослуховування. Загалом, найдовше я мучался в результаті зі зрощуванням НЧ і СЧ ланки.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Покажу в картинках чего я наделал что бы свести трёхполоску.
В итоге кросс у меня получился вот такой. Авто EQ1 корректирует НЧ диапазон до 300Гц, далее FIR корректирует АЧХ от 300Гц до 20кГц, далее уже сигнал режется на три полосы FIRами ну и потом вводятся задержки в полосы что бы подровнять степреспонз.
Вот такая подстройка НЧ звена в автоэкью получилась. А это общая электрическая корректирующая АЧХ с учётом задержек в полосах, само собой акустическая АЧХ совсем другая. Я это всё показываю для того, что бы было более наглядно понятно то, что банальным разделением полос мало чего можно добиться. Данная корректирующая АЧХ компенсирует бафлстеп, так же ровняет АЧХ от неравномерности сложения полос в зоне прослушивания, и так же расширяет работу НЧ звена в низ по частоте, убирает резонансный горб ВЧ динамика и т.д. и т.п.
Кстати я знаю что задирание АЧХ в плюс 10дБ это плохо т.к. при увеличении громкости система зайдёт в клип на этой частоте, но в моём случае это не важно т.к. у меня большой запас по мощности, и я не слушаю АС на мощностях более 1Вт на канал, а мощность НЧ канала у меня 50Вт, при этом можно применить программный лимитер и не думать об этом, да и в итоге я потом немного повысил частоту работы НЧ до 40Гц, ну то всё частности, тут главное увидеть насколько кривая корректирующая АЧХ нужна для того, что бы в зоне прослушивания получить некое подобие толкового звука от активной АС. И руками на слух такую корректирующую АЧХ создать нереально, нужен спец софт и микрофон что бы создать корректирующую АЧХ от которой будет толк.
В итоге кросс у меня получился вот такой. Авто EQ1 корректирует НЧ диапазон до 300Гц, далее FIR корректирует АЧХ от 300Гц до 20кГц, далее уже сигнал режется на три полосы FIRами ну и потом вводятся задержки в полосы что бы подровнять степреспонз.
Вот такая подстройка НЧ звена в автоэкью получилась. А это общая электрическая корректирующая АЧХ с учётом задержек в полосах, само собой акустическая АЧХ совсем другая. Я это всё показываю для того, что бы было более наглядно понятно то, что банальным разделением полос мало чего можно добиться. Данная корректирующая АЧХ компенсирует бафлстеп, так же ровняет АЧХ от неравномерности сложения полос в зоне прослушивания, и так же расширяет работу НЧ звена в низ по частоте, убирает резонансный горб ВЧ динамика и т.д. и т.п.
Кстати я знаю что задирание АЧХ в плюс 10дБ это плохо т.к. при увеличении громкости система зайдёт в клип на этой частоте, но в моём случае это не важно т.к. у меня большой запас по мощности, и я не слушаю АС на мощностях более 1Вт на канал, а мощность НЧ канала у меня 50Вт, при этом можно применить программный лимитер и не думать об этом, да и в итоге я потом немного повысил частоту работы НЧ до 40Гц, ну то всё частности, тут главное увидеть насколько кривая корректирующая АЧХ нужна для того, что бы в зоне прослушивания получить некое подобие толкового звука от активной АС. И руками на слух такую корректирующую АЧХ создать нереально, нужен спец софт и микрофон что бы создать корректирующую АЧХ от которой будет толк.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Дуже приємно почитати розгорнуту критику та конструктивні пропозиції. З цього зробив висновок, що я "трохи не туди заліз"
Але в своє виправдання скажу два слова. Розробка більше для професійного сегменту, а там інші пріоритети.
FIR-фільтри в лайві не використовують через велику затримку буферизації. Рідкісним випадком є лише верхні частоти. Корекція АЧХ робиться параметричним еквалайзером, і лише "вниз" - вирізаються резонанси. Підйом робиться дуже в рідкісних випадках і лише з розуміння ситуації. Тому що проф техніка працює переважно завжди на межі можливостей. Якщо там 10кВт, то трреба їх максимально відтворити, а підйом провалу на 6дБ черевато загоном цією спектральною складовою обладнання і акустики в жорсткий кліппінг зі всіма наслідками.
п.с. у оновленій версії вихідний рівень узгоджено з проф. рівнем +4дБ з запасом до +12дБ (амплітуда до 7,5В на балансному виході)
п.п.с. знайшов цікавий IPS дисплей і буду його ставити у вироби. Вже маю попередні замовлення від "музикантів".
Пишу мало і рідко за браком часу. Буде готове - зніму повноцінний огляд.
Але в своє виправдання скажу два слова. Розробка більше для професійного сегменту, а там інші пріоритети.
FIR-фільтри в лайві не використовують через велику затримку буферизації. Рідкісним випадком є лише верхні частоти. Корекція АЧХ робиться параметричним еквалайзером, і лише "вниз" - вирізаються резонанси. Підйом робиться дуже в рідкісних випадках і лише з розуміння ситуації. Тому що проф техніка працює переважно завжди на межі можливостей. Якщо там 10кВт, то трреба їх максимально відтворити, а підйом провалу на 6дБ черевато загоном цією спектральною складовою обладнання і акустики в жорсткий кліппінг зі всіма наслідками.
п.с. у оновленій версії вихідний рівень узгоджено з проф. рівнем +4дБ з запасом до +12дБ (амплітуда до 7,5В на балансному виході)
п.п.с. знайшов цікавий IPS дисплей і буду його ставити у вироби. Вже маю попередні замовлення від "музикантів".
Пишу мало і рідко за браком часу. Буде готове - зніму повноцінний огляд.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Ну так, я описував ситуацію для побутового застосування, для "дискотек", швидше за все, інші пріоритети. Ну якщо у вас є замовник, то йому і вам видніше що і як робити.
До речі, у сусідній темі обговорюється китайський клон dbx, який підхоплює офіційний софт, ціна питання 223 долара. Ваш проц буде дешевшим? Може є сенс просто купувати китайський dbx, змінювати в ньому ОП на пристойні, тобто прибирати спотворення і перепродувати з націнкою як оригінал?
viewtopic.php?f=51&t=1693&sid=e2e8bb5dc ... 289#p27881
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Ну це швидше вартість комплектуючих виробу і напевно без урахування ціни корпусу та роз'ємів, а продавати то ви його не будете за 50 доларів, швидше за все з урахуванням часу на складання подібних робіт, тобто з урахуванням вартості вашого часу ціна буде вищою, скажімо так 150-200 доларів, інакше вам просто буде не цікаво збирати такі проци. При цьому, якщо просто перепродувати готові вироби з мінімальною націнкою, моржа буде вищою за рахунок того, що потрібно менше часу на купи-підшамань-продай. Ну, само собою за наявності попиту на подібний виріб. Загалом одиничне виробництво у плані прибутку завжди програє серійному виробництву. Ну то таке, думки вголос, звичайно дивіться самі.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Все залежить від кількості. Один екземпляр я би і за тисячу доларів не робив, бо час потрачений не вартий того. Пущу в дрібну серію, то ціна буде гуманною. Це я вже в корпусі з роз'ємами, бж і дисплеєм орієнтовно сказав. Я маю власне маленьке виробництво електроніки і з того живу.uriy писал(а): ↑09 июн 2023, 14:43 Ну це швидше вартість комплектуючих виробу і напевно без урахування ціни корпусу та роз'ємів, а продавати то ви його не будете за 50 доларів, швидше за все з урахуванням часу на складання подібних робіт, тобто з урахуванням вартості вашого часу ціна буде вищою, скажімо так 150-200 доларів, інакше вам просто буде не цікаво збирати такі проци.
Аудіофільських характеристик не варто очікувати. Чисто інструмент для роботи. Хоча, з моєю прискіпливістю до якості звуку (в розумних межах) я не можу нічого поганого сказати. Крутих АЦП-ЦАПів там не планується і не буде. Джібіели, ямахи, електровойси і т.д. в свою активну акустику без проблем пхають адау1701 без обвязки і в вус не дують) до речі, в мене адау1401 буде лише, в неї ширший діапазон робочих температур. 1701 з практики при -10 градусів не запускалась, і колонка не працювала на морозі
- moneron
- Почетный пользователь
- Сообщения: 71
- Стаж: 3 года 2 месяца
- Репутация: 14
- Откуда: Odessa
- Аудио система: DIY MP3
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Интересна реализация DSP, вход два балансных канала, выход два балансных канала с ФНЧ . Для нч секции.
И сколько вольт можно подать на вход, 10 вольт потянет?
Давно имею проблему, качественной реализации ФНЧ. Для низкочастотной секции. Это решение еще не приходилось использовать.
И сколько вольт можно подать на вход, 10 вольт потянет?
Давно имею проблему, качественной реализации ФНЧ. Для низкочастотной секции. Это решение еще не приходилось использовать.
- moneron
- Почетный пользователь
- Сообщения: 71
- Стаж: 3 года 2 месяца
- Репутация: 14
- Откуда: Odessa
- Аудио система: DIY MP3
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Ув. mr. Dream посмотрите Л/С.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Не одразу побачив повідомлення в особистих, перепрошую. Відповів.
На даний момент зайнятий трохи більш важливими задачами, і часу на "звук", на жаль знайти не можу. Навіть для себе .
На даний момент зайнятий трохи більш важливими задачами, і часу на "звук", на жаль знайти не можу. Навіть для себе .
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Вчора вирішив відпочити від роботи і знайшов собі іншу
Трохи допрацював ПЗ процесора, пришвидшивши вивід графіки, відмовившись від бібліотеки (написав свої функції), причиною цього була заміна дисплею на більш якісний типу IPS
Також зробив динамічну зміну параметрів залежно від швидкості обертання енкодера і поточного значення
Також відкалібрував шкалу дБ, але ще не виставив "нульову" точку
Трохи допрацював ПЗ процесора, пришвидшивши вивід графіки, відмовившись від бібліотеки (написав свої функції), причиною цього була заміна дисплею на більш якісний типу IPS
Також зробив динамічну зміну параметрів залежно від швидкості обертання енкодера і поточного значення
Також відкалібрував шкалу дБ, але ще не виставив "нульову" точку
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Ви цей крос збираєтесь у серії на заводі випускати чи збираєтесь самостійно збирати? Я просто до того, що така кількість роз'ємів для обладнання яке не завжди експлуатується в контрольованих кліматичних умовах, можє у майбутньому призвести до великого головного болю, і на мій погляд для такго випадку, пайка куди більш надійна для умов експлаутації в про області...
- moneron
- Почетный пользователь
- Сообщения: 71
- Стаж: 3 года 2 месяца
- Репутация: 14
- Откуда: Odessa
- Аудио система: DIY MP3
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Класс!!! Когда можно будет уже мультиплицировать устройство?
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Вчора ремонтував мікшер беріджер ub1622fx-pro після удару блискавки (ремонт БЖ та заміна кількох операційників rc4850 та резисторів по живленні). Так от. Він в частковій експлуатації з 2008 року, переважно валяється на складі, який не опалюється. Зі всіх проблем - це підкисання мікриків та фейдерів, яке лікується багатократним натиском та сованням. а от з роз'ємами проблем немає. навіть не зважаючи на те, що використаний мій неулюблений шлейфовий роз'єм IDC який не обжимні контакти має, а врізні і вони мають тенденцію до часткового відвалу контакту. Так що з цього приводу я б не переживав
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
mr.Dream, Ви випадково не знаєте як в самой сигма студії обнулити при старті регістр даних в ASRC в адау?
Виловив один нюанс, який не можу побороти. Якщо на вході ASRC немає сигналу, то на його виході сидить постоянка, якщо подати сигнал постоянка пропадає. Розумію що є регістр у якому при старті висить деяке число, але як знайти номер регістру і як його обнулити, не розумію.
Виловив один нюанс, який не можу побороти. Якщо на вході ASRC немає сигналу, то на його виході сидить постоянка, якщо подати сигнал постоянка пропадає. Розумію що є регістр у якому при старті висить деяке число, але як знайти номер регістру і як його обнулити, не розумію.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 131
- Стаж: 2 года
- Репутация: 106
- Откуда: Ternopil
- Аудио система: Class D amplifier / own development
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Наскільки мені відомо, то поки логіка цього регістру не тактується, при включенні у ньому виникає сміття. Блокуванням постійної складової це вирішується частково, оскільки при запуску таймерів все сміття вилетить разом з мікросекундним шумом, але все рівно буде короткочасний імпульс "на виході". Типу інженери недопрацювали.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 801
- Стаж: 1 год 4 месяца
- Репутация: 294
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: Цифрова обробка звуку (DSP)
Так і є.mr. Dream писал(а): ↑22 дек 2023, 14:59Наскільки мені відомо, то поки логіка цього регістру не тактується, при включенні у ньому виникає сміття. Блокуванням постійної складової це вирішується частково, оскільки при запуску таймерів все сміття вилетить разом з мікросекундним шумом, але все рівно буде короткочасний імпульс "на виході". Типу інженери недопрацювали.
Але я думаю, що є можливість при старті адау записати в регістр ASRC нульове значення, просто потрібно знати адрес цього регістру. Де знайти цей адрес? Ви знаєте?