Темы в форуме

      Наш youtube        Наш инстаграм     ☝ Сказать спасибо!           Правила форума   




RMAA Pro

Все об электронной технике и радиодеталях

Модератор: LinuxManiac

Аватара пользователя
Justas*
Гуру электроники☆☆☆☆
Сообщения: 1614
Стаж: 2 года 7 месяцев
Репутация: 934
Откуда: Украина
Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721

Re: RMAA Pro

Сообщение Justas* »

vitaly писал(а): 27 сен 2023, 22:13 2 колона - балансне з'єднання
3 колонка - балансне з'єднання, крутілка на 12 годин
При уменьшении Uвых ЦАПа, по понятным причинам сжимается DNR, но зато почти в 3 раза лучше THD. Видимо на максимуме, происходит перегруз ВК.
Так что можно выбирать приоритет измерений, THD или DNR (SNR) :D
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

А от ще один цікавий результат (для аудіофілов): для комутації використані телефонні кабелі товщиною 2мм по 35 грн кожний.
Вложения
телефон шнурок.jpg
Телеф шнур1.jpg
тел шнур 2.jpg
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Вихід навушників Фокусрайту, без навантаження:
2 колонка - регулятор гучності 100%, синфазне з'єднання
3 колонка - регулятор гучності 100%, протифазне з'єднання
4 колонка - регулятор гучності на 8у годину регулятори входів 100%

Можливо, що такі показник через відсутність навантаження на виході навушників? Я маю на увазі колонку 2.
Вложения
наушники результат.jpg
Наушники.jpg
Аватара пользователя
m-shara
Постоянный житель
Сообщения: 421
Стаж: 1 год 4 месяца
Репутация: 83
Откуда: Латвия
Аудио система: JVC TD-V662.JVC TD-V562.GRUNDIG CCF 5500. SONY WALKMAN: (WM-36,WM-DD33,WM-EX522,и др.),
JLH 1969
FX-Audio - FX502S PRO
Акустика: Sony SS-G1 MK2
AKG K514, ATH-AVC500, Koss PortaPro, Sony MDR-005
Звуковая: Focusrite 2i4, 3i2
и др.

Re: RMAA Pro

Сообщение m-shara »

Не зміг видалити.
Последний раз редактировалось m-shara 28 сен 2023, 13:56, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
m-shara
Постоянный житель
Сообщения: 421
Стаж: 1 год 4 месяца
Репутация: 83
Откуда: Латвия
Аудио система: JVC TD-V662.JVC TD-V562.GRUNDIG CCF 5500. SONY WALKMAN: (WM-36,WM-DD33,WM-EX522,и др.),
JLH 1969
FX-Audio - FX502S PRO
Акустика: Sony SS-G1 MK2
AKG K514, ATH-AVC500, Koss PortaPro, Sony MDR-005
Звуковая: Focusrite 2i4, 3i2
и др.

Re: RMAA Pro

Сообщение m-shara »

vitaly писал(а): 27 сен 2023, 22:23 Дивно на мій погляд те, що навіть при малих рівнях вихідного сигналу вкрай важко налаштувати чутливість входу на балансному з'єднанні, на небалансному з'єднанні суттєво простіше.
1. Регулятори рівня сигналу в компьютері виставляємо ближче до 90-100%
2. Ручку "Монітор" на 3 год.,
3. Регулятори лівого і правого каналів - майже на 100% вправо,
4. Запускаємо RMAA і регулятором лівого або правого каналів добиваємся однакових рівнів.
Після цього я не чіпаю тих чутливих регуляторів а регулюю загальний рівень з допомогою тільки софтових регуляторів або з допомогою ручки Монітора, яка досить плавно регулює рівень зразу в обох каналах. При цьому перевагу треба віддати софтовим повзункам, але щоб ті не опускалися нижче 60-70%, бо буде втрата динамічного діапазону. Це все важливе для запису аудіо з інтернету.
Аватара пользователя
m-shara
Постоянный житель
Сообщения: 421
Стаж: 1 год 4 месяца
Репутация: 83
Откуда: Латвия
Аудио система: JVC TD-V662.JVC TD-V562.GRUNDIG CCF 5500. SONY WALKMAN: (WM-36,WM-DD33,WM-EX522,и др.),
JLH 1969
FX-Audio - FX502S PRO
Акустика: Sony SS-G1 MK2
AKG K514, ATH-AVC500, Koss PortaPro, Sony MDR-005
Звуковая: Focusrite 2i4, 3i2
и др.

Re: RMAA Pro

Сообщение m-shara »

XIAN писал(а): 22 сен 2023, 19:48
vitaly писал(а): 22 сен 2023, 19:34 Небалансний сигнал з Фокусрайта можна отримати з виходу навушників.
Це буде сигнал з підсилювача на навушники, сумніваюсь в якості такого рішення.
Я дивлюсь на схему свого 2і4 і бачу що всі вихідні підсилювачі використовують один і той же ОУ NJM4565M (доволі посередній), при цьому:
- балансна схема має по оному ОУ на кожний провід (коєф.підс. 0,7) плюс перехідний єл.літ.100мкФ;
- небалансна - теж один, коєф.підс.0,82 і єл.літ.47мкФ
- навушники - один ОУ,коєф.підс.1,74 та без перехідного конденсатора.
Практично вони мало відрізняються. Всі ОУ включені в інверторному режимі.
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

А що це за дивне взаємопроникнення каналів у навушниках, -01дб?
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Що це за "ракета" з піком на 60Гц на графіку інтермодуляції? Я бачу її у всіх випробуваннях і не тільки у мене..
Вложения
Интермод.jpg
uriy
Гуру электроники☆☆☆
Сообщения: 681
Стаж: 11 месяцев
Репутация: 233
Откуда: Ukraine
Аудио система: Цифраактив

Re: RMAA Pro

Сообщение uriy »

vitaly писал(а): 28 сен 2023, 15:39 А що це за дивне взаємопроникнення каналів у навушниках, -01дб?
Може лівий канал із правим поплутаний?
vitaly писал(а): 28 сен 2023, 16:41 Що це за "ракета" з піком на 60Гц на графіку інтермодуляції? Я бачу її у всіх випробуваннях і не тільки у мене..
Це вимірювальний сигнал, при цьому вимірі на вихід подають дві синусоїди, одна частотою 60Гц друга частотою 7кГц. Взаємодія між двома частотами породжують модуляційні гармонічні складові, які називаються інтермодуляцією.
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Дуже дякую Вам, Юрію!
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Так, дійсно, переплутані канали, поміняв, і стало все на місце. Мій вінтаж показав не такі вже і погані результати на навушниках. Це SONY F570ES
Вложения
звіт.jpg
Аватара пользователя
Justas*
Гуру электроники☆☆☆☆
Сообщения: 1614
Стаж: 2 года 7 месяцев
Репутация: 934
Откуда: Украина
Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721

Re: RMAA Pro

Сообщение Justas* »

vitaly писал(а): 28 сен 2023, 16:41 Що це за "ракета" з піком на 60Гц на графіку інтермодуляції? Я бачу її у всіх випробуваннях і не тільки у мене..
Интермоды не впечатляют. И с THD на НЧ грустно. 3-я гармоника от 60Гц -60дБ. Только по ней THD 0,1%. С питанием тоже не всё в порядке. 100Гц -100дБ.
Для сравнения, интегрированный в материнку Realtek
Вложения
IMD_Realtek.PNG
uriy
Гуру электроники☆☆☆
Сообщения: 681
Стаж: 11 месяцев
Репутация: 233
Откуда: Ukraine
Аудио система: Цифраактив

Re: RMAA Pro

Сообщение uriy »

vitaly писал(а): 28 сен 2023, 19:35 Мій вінтаж показав не такі вже і погані результати на навушниках. Це SONY F570ES
Цей підсилювач досі грошей вартує. Зараз китайські підсилювачи класу Д за ці гроші мають кращі показники.
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Ви праві, але ці покращення лежать поза межами нашого слуового сприйняття, і тому, під час вибору, що саме я хочу мати у своїй кімнаті - апарат, передня панель якого один в один нагадує мені кнопкову панель в ліфті мого під'їзду, чи виріб Золотої ери, за умови, що на слух їх розрізнити неможливо- я вибираю Золоту еру.
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Не можу зрозуміти, звідкіля взяті ті цифри, які написані під графіком.
Вложения
AKAI_REVOX.jpg
uriy
Гуру электроники☆☆☆
Сообщения: 681
Стаж: 11 месяцев
Репутация: 233
Откуда: Ukraine
Аудио система: Цифраактив

Re: RMAA Pro

Сообщение uriy »

Ну, а що там може бути не зрозумілого? По осі х відкладена частота, по осі у відкладена напруга в дБ, тепер потрібно в якомусь діапазоні частот знайти максимальне значення напруги і мінімальне значення напруги, якщо розглянути діапазон частот від 20Гц до 20кГц, то ми бачимо на графіку що напруга при 20Гц +4дБ, а при 20кГц ми не бачимо чому дорівнює напруга т.к. по осі у мінімальне значення напруги -4дБ, але якщо ми не бачимо на графіку, це ще не означає що програма не знає це значення, вона знає значення напруги на 20кГц і показує у табличній формі що там -14дБ.
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Для 20Гц все зрозуміло, не зрозуміло яким чином виходить + 3,98 дб для 20 та 15кГц. Хіба вони є на графіку?
uriy
Гуру электроники☆☆☆
Сообщения: 681
Стаж: 11 месяцев
Репутация: 233
Откуда: Ukraine
Аудио система: Цифраактив

Re: RMAA Pro

Сообщение uriy »

vitaly писал(а): 07 окт 2023, 13:37 Для 20Гц все зрозуміло, не зрозуміло яким чином виходить + 3,98 дб для 20 та 15кГц. Хіба вони є на графіку?
Ну це ж діапазон частот у якому знаходять максимум і мінімум. Звичайно на графіку є діапазон частот 20Гц-15кГц.
Аватара пользователя
Justas*
Гуру электроники☆☆☆☆
Сообщения: 1614
Стаж: 2 года 7 месяцев
Репутация: 934
Откуда: Украина
Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721

Re: RMAA Pro

Сообщение Justas* »

Расширьте диапазон на графике.
One
1.png
Two
2.png
2.png (50.45 КБ) 1804 просмотра
vitaly
Пользователь
Сообщения: 35
Стаж: 7 месяцев
Репутация: 5
Откуда: Львов
Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.

Re: RMAA Pro

Сообщение vitaly »

Дякую, Юрію! Зрозумів, -14,32 та +3,98 це діапазон по Х значень параметру У. Я думав, що це значення Х для частот 20Гц та 20кГц.
uriy
Гуру электроники☆☆☆
Сообщения: 681
Стаж: 11 месяцев
Репутация: 233
Откуда: Ukraine
Аудио система: Цифраактив

Re: RMAA Pro

Сообщение uriy »

Ах так, думаю тут трохи з пантелику збиває то, що графік називається частотний діапазон підсилювача. У радіотехніці прийняли таке правило, що частотний діапазон підсилювача визначається спадом його посилення на -3дБ. Тобто, на частоті де напруга менше на -3дБ прийнято вважати частотною межею пiдсилення. Зазвичай УНЧ обмежені за частотою зліва і з права за частотною шкалою, але погоня за рівною АЧХ в смузі чутності призвело до того, що АЧХ підсилювача зазвичай не спадає на -3дБ в діапазоні чутних частот, виходить частотний діапазон підсилювача в даній програмі RMAA обмежений не -3дБ, а частотою сигналу, що чує людина. Ось і виходить якась незрозумілiсть, частотний діапазон знаходиться не по -3дБ, а просто по суті показується рівність АЧХ в діапазоні частот, що чує людина. Так що строго кажучи, називати цей вимір частотним діапазоном некоректно, по суті вони вимірюють відхилення (нерівність) АЧХ у певному частотному діапазоні частот.
Аватара пользователя
NikodimKa
Сообщения: 2
Стаж: 1 год 4 месяца
Репутация: 0
Откуда: Белгород
Аудио система: Pioneer

Re: RMAA Pro

Сообщение NikodimKa »

E-MU-0404-PCI измерил, правда вынул из компа. Если в компе, то параметры немного похуже. Скажите параметры нормальные, какие и должны быть?
Вложения
E-MU.jpg
E-MU.jpg (63.78 КБ) 1351 просмотр
Аватара пользователя
Alex
Site Admin
Сообщения: 3657
Стаж: 12 лет 5 месяцев
Репутация: 1975
Откуда: Kiev
Аудио система: www.is.gd/l0dt3T
Контактная информация:

Re: RMAA Pro

Сообщение Alex »

Все отлично.
Аватара пользователя
NikodimKa
Сообщения: 2
Стаж: 1 год 4 месяца
Репутация: 0
Откуда: Белгород
Аудио система: Pioneer

Re: RMAA Pro

Сообщение NikodimKa »

Ещё вопрос. Делаю измерения, вход соединен с выходом у звуковой карточки, и немного плавают показания. Например гармонические искажения то 0,00042, то 0,00054 и до 0,00065. Я не изменяю ничего, просто нажимаю кнопку "измерения" несколько раз. Так и должно быть? Или это из-за того что версия не Pro RMAA, или карточка виновата (E-MU-0404-PCI ).
Аватара пользователя
Alex
Site Admin
Сообщения: 3657
Стаж: 12 лет 5 месяцев
Репутация: 1975
Откуда: Kiev
Аудио система: www.is.gd/l0dt3T
Контактная информация:

Re: RMAA Pro

Сообщение Alex »

Возможно карточка или провода, может какие помехи влияют.
Zaporogec
Пользователь
Сообщения: 49
Стаж: 4 года 3 месяца
Репутация: 13
Откуда: Zaporizhia
Аудио система: Акустика:HECO Aurora 700, HECO Aurora 300
DAC: Toping Е70, Focusrite Scarlett 2i2 IIGen, Самосбор РСМ53
Усилитель:JHL 1969, JHL 2003, Clone Purifi, PTERO TAS5342, OM2.7, Arcam SA10, Никитин Creek4330, лампа

Re: RMAA Pro

Сообщение Zaporogec »

Доброго времение суток, народ подскажите, не могу выставить уровень сигнала, после 21дБ начинается перегруз, карта Scarlett 2i2 3Gen, RMAA 6.4.5, Windows 11.
изображение_2024-03-01_214300708.png
Последний раз делал замеры года 2 назад,все работало.
Аватара пользователя
Alex
Site Admin
Сообщения: 3657
Стаж: 12 лет 5 месяцев
Репутация: 1975
Откуда: Kiev
Аудио система: www.is.gd/l0dt3T
Контактная информация:

Re: RMAA Pro

Сообщение Alex »

Выбрать ASIO вместо MME
Zaporogec
Пользователь
Сообщения: 49
Стаж: 4 года 3 месяца
Репутация: 13
Откуда: Zaporizhia
Аудио система: Акустика:HECO Aurora 700, HECO Aurora 300
DAC: Toping Е70, Focusrite Scarlett 2i2 IIGen, Самосбор РСМ53
Усилитель:JHL 1969, JHL 2003, Clone Purifi, PTERO TAS5342, OM2.7, Arcam SA10, Никитин Creek4330, лампа

Re: RMAA Pro

Сообщение Zaporogec »

При выборе ASIO программа вылетает, Перепробовал все варианты. Драйвера последние с оф. сайта
Аватара пользователя
Alex
Site Admin
Сообщения: 3657
Стаж: 12 лет 5 месяцев
Репутация: 1975
Откуда: Kiev
Аудио система: www.is.gd/l0dt3T
Контактная информация:

Re: RMAA Pro

Сообщение Alex »

Драйвера нужно старые ставить, где-то здесь я выкладывал, с самыми новыми не работает RMAA

Драйвер viewtopic.php?p=28961#p28961
Zaporogec
Пользователь
Сообщения: 49
Стаж: 4 года 3 месяца
Репутация: 13
Откуда: Zaporizhia
Аудио система: Акустика:HECO Aurora 700, HECO Aurora 300
DAC: Toping Е70, Focusrite Scarlett 2i2 IIGen, Самосбор РСМ53
Усилитель:JHL 1969, JHL 2003, Clone Purifi, PTERO TAS5342, OM2.7, Arcam SA10, Никитин Creek4330, лампа

Re: RMAA Pro

Сообщение Zaporogec »

Спасибо, попробую. С REW все работает как часики, а RMAA давно не пользовался.
Ответить

Вернуться в «Электронная техника и детали»