vitaly писал(а): 27 сен 2023, 22:13
2 колона - балансне з'єднання
3 колонка - балансне з'єднання, крутілка на 12 годин
При уменьшении Uвых ЦАПа, по понятным причинам сжимается DNR, но зато почти в 3 раза лучше THD. Видимо на максимуме, происходит перегруз ВК.
Так что можно выбирать приоритет измерений, THD или DNR (SNR)
vitaly писал(а): 27 сен 2023, 22:23
Дивно на мій погляд те, що навіть при малих рівнях вихідного сигналу вкрай важко налаштувати чутливість входу на балансному з'єднанні, на небалансному з'єднанні суттєво простіше.
1. Регулятори рівня сигналу в компьютері виставляємо ближче до 90-100%
2. Ручку "Монітор" на 3 год.,
3. Регулятори лівого і правого каналів - майже на 100% вправо,
4. Запускаємо RMAA і регулятором лівого або правого каналів добиваємся однакових рівнів.
Після цього я не чіпаю тих чутливих регуляторів а регулюю загальний рівень з допомогою тільки софтових регуляторів або з допомогою ручки Монітора, яка досить плавно регулює рівень зразу в обох каналах. При цьому перевагу треба віддати софтовим повзункам, але щоб ті не опускалися нижче 60-70%, бо буде втрата динамічного діапазону. Це все важливе для запису аудіо з інтернету.
vitaly писал(а): 22 сен 2023, 19:34
Небалансний сигнал з Фокусрайта можна отримати з виходу навушників.
Це буде сигнал з підсилювача на навушники, сумніваюсь в якості такого рішення.
Я дивлюсь на схему свого 2і4 і бачу що всі вихідні підсилювачі використовують один і той же ОУ NJM4565M (доволі посередній), при цьому:
- балансна схема має по оному ОУ на кожний провід (коєф.підс. 0,7) плюс перехідний єл.літ.100мкФ;
- небалансна - теж один, коєф.підс.0,82 і єл.літ.47мкФ
- навушники - один ОУ,коєф.підс.1,74 та без перехідного конденсатора.
Практично вони мало відрізняються. Всі ОУ включені в інверторному режимі.
vitaly писал(а): 28 сен 2023, 15:39
А що це за дивне взаємопроникнення каналів у навушниках, -01дб?
Може лівий канал із правим поплутаний?
vitaly писал(а): 28 сен 2023, 16:41
Що це за "ракета" з піком на 60Гц на графіку інтермодуляції? Я бачу її у всіх випробуваннях і не тільки у мене..
Це вимірювальний сигнал, при цьому вимірі на вихід подають дві синусоїди, одна частотою 60Гц друга частотою 7кГц. Взаємодія між двома частотами породжують модуляційні гармонічні складові, які називаються інтермодуляцією.
vitaly писал(а): 28 сен 2023, 16:41
Що це за "ракета" з піком на 60Гц на графіку інтермодуляції? Я бачу її у всіх випробуваннях і не тільки у мене..
Интермоды не впечатляют. И с THD на НЧ грустно. 3-я гармоника от 60Гц -60дБ. Только по ней THD 0,1%. С питанием тоже не всё в порядке. 100Гц -100дБ.
Для сравнения, интегрированный в материнку Realtek
Ви праві, але ці покращення лежать поза межами нашого слуового сприйняття, і тому, під час вибору, що саме я хочу мати у своїй кімнаті - апарат, передня панель якого один в один нагадує мені кнопкову панель в ліфті мого під'їзду, чи виріб Золотої ери, за умови, що на слух їх розрізнити неможливо- я вибираю Золоту еру.
Ну, а що там може бути не зрозумілого? По осі х відкладена частота, по осі у відкладена напруга в дБ, тепер потрібно в якомусь діапазоні частот знайти максимальне значення напруги і мінімальне значення напруги, якщо розглянути діапазон частот від 20Гц до 20кГц, то ми бачимо на графіку що напруга при 20Гц +4дБ, а при 20кГц ми не бачимо чому дорівнює напруга т.к. по осі у мінімальне значення напруги -4дБ, але якщо ми не бачимо на графіку, це ще не означає що програма не знає це значення, вона знає значення напруги на 20кГц і показує у табличній формі що там -14дБ.
Ах так, думаю тут трохи з пантелику збиває то, що графік називається частотний діапазон підсилювача. У радіотехніці прийняли таке правило, що частотний діапазон підсилювача визначається спадом його посилення на -3дБ. Тобто, на частоті де напруга менше на -3дБ прийнято вважати частотною межею пiдсилення. Зазвичай УНЧ обмежені за частотою зліва і з права за частотною шкалою, але погоня за рівною АЧХ в смузі чутності призвело до того, що АЧХ підсилювача зазвичай не спадає на -3дБ в діапазоні чутних частот, виходить частотний діапазон підсилювача в даній програмі RMAA обмежений не -3дБ, а частотою сигналу, що чує людина. Ось і виходить якась незрозумілiсть, частотний діапазон знаходиться не по -3дБ, а просто по суті показується рівність АЧХ в діапазоні частот, що чує людина. Так що строго кажучи, називати цей вимір частотним діапазоном некоректно, по суті вони вимірюють відхилення (нерівність) АЧХ у певному частотному діапазоні частот.
Ещё вопрос. Делаю измерения, вход соединен с выходом у звуковой карточки, и немного плавают показания. Например гармонические искажения то 0,00042, то 0,00054 и до 0,00065. Я не изменяю ничего, просто нажимаю кнопку "измерения" несколько раз. Так и должно быть? Или это из-за того что версия не Pro RMAA, или карточка виновата (E-MU-0404-PCI ).
Доброго времение суток, народ подскажите, не могу выставить уровень сигнала, после 21дБ начинается перегруз, карта Scarlett 2i2 3Gen, RMAA 6.4.5, Windows 11.
Последний раз делал замеры года 2 назад,все работало.