У Фокусрайта вхід має універсальний роз'єм XLR/TRS, XLR-мікрофон, TRS- лінійний, то мабуть можна взяти звичайний стерео кабель TRS-TRS для тестування самого Фокусрайту. Взагалі, як перевірити на самому пристрої його вхід - чи балансний він чи ні? Небалансний сигнал з Фокусрайта можна отримати з виходу навушників.
Темы в форуме
Новые сообщения
-
10-май Как отличить настоящие ОУ от поддельных ?
-
29-апр Как убрать постоянку и помехи в сети 220 простым способом
-
25-апр Портативная зарядная станция BLUETTI EB3A
-
17-апр Посоветуйте идеи для новых видео v-mire.net
-
02-апр RMAA Pro
-
20-мар Очки для пайки всякой мелочи
-
20-мар Порог переключения между режимом А и АБ?
-
15-мар Нужна помощь по построению предусилителя
-
10-мар Проходные конденсаторы
-
02-мар что я делаю не так (разводка земли в корпусе)?
-
27-фев Модуль УНЧ50-8
-
20-фев нужна помощь по импульсному блоку питания
-
12-фев Нужна помощь в выборе блока питания для TPA3255
-
20-дек Блок пинания Hypex 400A180 нужен совет по ремонту.
-
15-ноя Лаболаторний блок живлення
Новые темы
-
09-май Вибір операційних підсилювачів у ЦАП
-
19-мар Порог переключения между режимом А и АБ?
-
10-мар Нужна помощь по построению предусилителя
-
08-мар Проходные конденсаторы
-
02-мар sr-n-51gd тороидальный трансформатор
-
24-фев что я делаю не так (разводка земли в корпусе)?
-
24-фев Модуль УНЧ50-8
-
17-фев нужна помощь по импульсному блоку питания
-
07-фев Нужна помощь в выборе блока питания для TPA3255
-
17-янв Очки для пайки всякой мелочи
-
12-янв Как отличить настоящие ОУ от поддельных ?
-
14-дек Блок пинания Hypex 400A180 нужен совет по ремонту.
-
11-ноя Лаболаторний блок живлення
-
04-ноя Золото на Panasonic FC
-
14-авг Ремонт инвертора TATALIKEN
Наш youtube Наш инстаграм ☝ Сказать спасибо! Правила форума
RMAA Pro
Модератор: LinuxManiac
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
TRS-XLR пару кабелів купіть, або зробіть.
Re: RMAA Pro
Так, можна. Порахувати тільки треба або експериментально підібрати необхідний рівень аттенуації. Ще можна використовувати потенціометр резистивний, типу alps rk27.
Ось до речі знайшов тест дешевої коробочки двонаправленої, якісне щось в рази дорожче буде.
Так, згоден, глянув інструкцію, немає можливості ручного вибору мікрофонний, або лінійний вхід, автоматично перемикає в залежності від роз'єму. Тоді треба TRS-TRS.
Ну те що він триконтактний і значить що він балансний, інакше навіщо там третій контакт? В тому ж абзаці де про автовибір написано "Set the INST switch to OFF if
you are connecting a line level source such as a keyboard, synthesiser or the balanced output of an
external audio mixer via a 3-pole (TRS) jack. "
Це буде сигнал з підсилювача на навушники, сумніваюсь в якості такого рішення.
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
ВЫХОДЫ НА НАУШНИКИ
Динамический диапазон: 104 дБ (А-взвешенный)
КНИ+Ш:<0,002%
Максимальный выходной уровень: 7 дБу
Импеданс: <1 Ом
Динамический диапазон: 104 дБ (А-взвешенный)
КНИ+Ш:<0,002%
Максимальный выходной уровень: 7 дБу
Импеданс: <1 Ом
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Перевіряється дуже просто, як я зразу не допетрав: втикаємо в роз'єм кабель з двома ТРС, торкаємося до контакту Т - маємо сильний фон, торкаємося до контакту Р - маємо сильний фон, торкаємося до контактк С - маємо зниження фонового шуму. Потім перемикаємося на режим INSТ (небаланс), торкаємося до контакту Т - сильний фон, торкаємося до контакту Р - зниження фонового шуму, при торканні до контакту С так само, зниження фонового шуму. Тобто, при переключенні у режим ІНСТ (небаланс) контакти Р та С об'єднуються, та підключаються до землі. Висновок: лінійні входи - балансні. Та воно б було не логічно - зробити лінійні виходи балансними, а на входах ловити наводки. Я правильно розмірковую?
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Я не розумію чому у вас сумніви взагалі з'явились.
Я не дуже знаюся на теоретичній електротехніці, то як вибрати загальній опір поділювача, враховуючи данні про вихідний опір лінійного виходу карти та вхідний опір лінійного входу підсилювача?
Немає прямої вказівки у документах виробника, як, наприклад для лінійного виходу.
Я не дуже знаюся на теоретичній електротехніці, то як вибрати загальній опір поділювача, враховуючи данні про вихідний опір лінійного виходу карти та вхідний опір лінійного входу підсилювача?
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Input Type
Impedance - varies per preamp
Maximum Input Level - at Minimum Gain
Microphone 2 kΩ - 7 kΩ +9dBu - 18dBu
Line 60 kΩ - 66 kΩ +22dBu - 26dBu
Instrument 1.5 MΩ - 2.3 MΩ +12dBU - 14dBU
Impedance - varies per preamp
Maximum Input Level - at Minimum Gain
Microphone 2 kΩ - 7 kΩ +9dBu - 18dBu
Line 60 kΩ - 66 kΩ +22dBu - 26dBu
Instrument 1.5 MΩ - 2.3 MΩ +12dBU - 14dBU
Re: RMAA Pro
Поділювач можна використати для узгодження напруги, для узгодження імпедансу зазвичай трансформатори використовують.
Якщо не помиляюсь, різниця між "про" і "домашнім" рівнем сигналу десь 12дБ, то знайдіть калькулятор L-pad і порахуйте з яких резисторів можна зробити.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 695
- Стаж: 1 год
- Репутация: 251
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: RMAA Pro
Знаючи напругу холостого ходу, прирівнюють її до напруги джерела. Знаходять струм у колі і потім цей струм множать на опор паралельно включених резисторів.
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Лінійна напруга на виході Фокусрайта 2,64 вольт, фазна 1,32 вольта (1кГц 0Дб через цифровий вхід). Що має бути на вході - невідомо. На малюнку вказані вхідні та вихідні напруги магнітофона Акай 625. Між ними різниця в декілька разів. Може Ви можете сказати, чому так? Чому вони не дорівнюють одна одній. Як воно може бути у Фокусрайта?
Хочу подякувати усіх, хто долучився до обговорення. Окрема подяка Алексу, з Вашою допомогою RMA працює як має бути, все відображається коректно, файли звітів створюються.
Хочу подякувати усіх, хто долучився до обговорення. Окрема подяка Алексу, з Вашою допомогою RMA працює як має бути, все відображається коректно, файли звітів створюються.
Re: RMAA Pro
В мануалі написано до +22dBu, на лінійному вході. Номінально, професійний рівень це +4dBu, приблизно теж само що і на виході, приблизно.
В побутовому секторі із стандартизацією туго, то не заморочуйтесь, добре що написано хочаб, хоча воно ще може і не відповідати реальності
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Зробив перші вимірювання. Результати вимірювань симетричного та несиметричного з'єднань вих/вхід майже ідентичні. Максимальних показників досягти не вдалося, скорш за все, через довжину з'єднувальних кабелів (2 метри), та використання штатного USB кабелю.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 695
- Стаж: 1 год
- Репутация: 251
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: RMAA Pro
2 метри кабелю це ні про що, така довжина не здатна збільшити рівень шуму із заявлених 106дБ до 94дБ. Тут або в налаштуваннях драйвера карти стоїть 16 бітна роздільна здатність, або дуже погана топологія друкованої плати або паршивих компонентів.
А ця картка живлення отримує USB кабелем?
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Так, живлення USB від компа. Але, щоб отримати такі показники довелося вимкнути в кімніті усі електроприлади, навіть світло, на компі закрити усі застосунки, і перейти на живлення від акумулятора. Попередні виміри, без застосування цих заходів давали набагато гірший результат.
- Justas*
- Гуру электроники☆☆☆☆
- Сообщения: 1633
- Стаж: 2 года 7 месяцев
- Репутация: 942
- Откуда: Украина
- Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 695
- Стаж: 1 год
- Репутация: 251
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: RMAA Pro
На этой карте не предусмотрен вход под внешний источник питания, придётся либо карту вскрывать либо юсб шнурок резать, юсб шнурок легче порезать на мой взгляд....
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Може я щось не так розумію? Подивіться на цей графік, та на висновки нижче. Хіба на графіку є показники зазначені у висновках?
- Justas*
- Гуру электроники☆☆☆☆
- Сообщения: 1633
- Стаж: 2 года 7 месяцев
- Репутация: 942
- Откуда: Украина
- Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721
Re: RMAA Pro
Погуглите: Что такое спектр и от чего зависит уровень шумовой полки?
https://reference-audio-analyzer.pro/fa ... #gsc.tab=0
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Спасибо за совет! Пришлось немного заморочиться. Но причина найдена. Результат измерений зависит только от положения ручки монитора, и больше ни от чего. Ручка должна быть в крайнем правом положении.
Re: RMAA Pro
В сусідній темі в m-shara, теж була схожа проблема. Розпишіть, будь ласка, детально, як ви робили замір з найкращім результатом.
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Взагалі нічого не робив, порівняно з варіантом виміру поганих показників, просто вивернув регулятор монітору у крайнє праве положення, налаштував регуляторами входу -1дб, і зробив вимірювання. Потім включив всі електроспоживачи, завантажив усі застосунки , підключив мережеве живлення до компа, і зробив четверте вимірювання, яке показало незалежність результатів від всих цих чинникі.
- Justas*
- Гуру электроники☆☆☆☆
- Сообщения: 1633
- Стаж: 2 года 7 месяцев
- Репутация: 942
- Откуда: Украина
- Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721
Re: RMAA Pro
Бинго!
В общем то, в мануале RMAA говорится, что перед измерением нужно в режиме real-time, подвигать все ползунки (покрутить крутилки), для достижения наилучших результатов.
В общем то, в мануале RMAA говорится, что перед измерением нужно в режиме real-time, подвигать все ползунки (покрутить крутилки), для достижения наилучших результатов.
-
- Гуру электроники☆☆☆
- Сообщения: 695
- Стаж: 1 год
- Репутация: 251
- Откуда: Ukraine
- Аудио система: Цифраактив
Re: RMAA Pro
Таке відчуття, що вихідний рівень сигналу регулюється в цифровій формі методом обрізки розрядів.
- Justas*
- Гуру электроники☆☆☆☆
- Сообщения: 1633
- Стаж: 2 года 7 месяцев
- Репутация: 942
- Откуда: Украина
- Аудио система: viewtopic.php?p=17721#p17721
Re: RMAA Pro
Тогда лучше вообще эту крутилку отключить
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
З'єднання балансне, залежність від положення кутілки є. Якщо поставити на 3 години - результат трохи відрізняється, незначно, але тенденція зрозуміла. Ввечорі зроблю небалансне вимірювання, цікаво, що там вийде.
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
1 колонка - небалансне з'єднання
2 колона - балансне з'єднання
3 колонка - балансне з'єднання, крутілка на 12 годин
2 колона - балансне з'єднання
3 колонка - балансне з'єднання, крутілка на 12 годин
-
- Пользователь
- Сообщения: 35
- Стаж: 7 месяцев
- Репутация: 5
- Откуда: Львов
- Аудио система: Усилитель: SONY F570ES ; Магнитофон: AKAI GX-625; ЦАП: LOXJIE A-30; Акустика: MB Quart 980S; Винил: Pioneer PL-750, аудиоинтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2 3rd Gen.
Re: RMAA Pro
Дивно на мій погляд те, що навіть при малих рівнях вихідного сигналу вкрай важко налаштувати чутливість входу на балансному з'єднанні, на небалансному з'єднанні суттєво простіше.